Doğan Kabak

Doğan Kabak

Arkadaşlar merhaba. Kısaca kendimden bahsedeyim; 19 yıldır otomobil gazeteciliği yapıyorum. EVO, Autocar gibi dergilerin Yazı İşleri Müdürlüğünü yaptım. Sonra da TopGear dergisini yayınladım. Burada teste aldığım otomobilleri ya da dünyanın bir çok yerinde incelediğim modelleri sizinle paylaşmak için varım. Dilim döndüğünce, bir otomobilin direksiyonunda ne yapıyorsam size aktarmaya çalışıyorum. Her Salı ve Cuma saat 19:00'da yeni bir video. Kanala abone olmayı unutmayın... İyi seyirler!

Şərh

  1. Yusuf Kara
    Yusuf Kara
    17 saat əvvəl

    Ruhsata renk islemezler sonra muayeneye sokar kalirsin al sana kisisellestirme :)

  2. MochaSpia
    MochaSpia
    18 saat əvvəl

    Türkler de çakma üretirse adı Kesla olur

  3. Ne Fark Eder?
    Ne Fark Eder?
    18 saat əvvəl

    Güzel bir video olmuş Bir çoğu gibi yine bilgilendirici faydalı ve samimi Elimden geldiğince canım istediği zaman ve ilgimi çeken bir araç ya da içerik olduğunda izlemeye çalışıyorum Bazen bazı sıra eskiden takip ettiğim kanallarda var Onları da ara sıra izliyorum Seni çok eskiden beri net sayıyı hatırlamamakla birlikte belki 400.000 belki 500.000'den beri belki de daha önce takip ediyorum Başarılarının devamını ve kendimi bozmadığın müddetçe (bozacağını düşündüğümden değil) daim olmasını diliyorum Bende arabaları çok seven biri olarak benzer iş ve sektör de meslek icra etmek isterdim Ancak her şey gibi bu da nasip işte Her videoya yorum yazan yazabilen biri değilim Sürekli yorum yazmak ya da benzeri şeyleri yazmak pek bana göre olmadığı gibi samimi de gelmiyor Bu sebeple yorum uzun olmuş olabilir Selamlar saygılar ve sevgiler.

  4. RZKA GAME
    RZKA GAME
    18 saat əvvəl

    kenan sofuoğlu adamdır eşi benzeri yok biz motosiklet tutkunları olarak hayranıyız Rabbim daima yolunu acık huzurlu eylesin AMİN

  5. baris canik
    baris canik
    18 saat əvvəl

    Gözlüğün marka modelini de söylersen alabiliriz araba alamıyoruz ama gözlük alabiliriz 😎

  6. Mehmet CANBULAT
    Mehmet CANBULAT
    18 saat əvvəl

    daha çok elektrikli test bekliyoruz abi

  7. m şen
    m şen
    18 saat əvvəl

    Elektrikli mokka yı görmemiz harika oldu 😉

  8. yasin kocak
    yasin kocak
    18 saat əvvəl

    rengi güzel fakat bu fiyata şansı yok parmak kadar arabaya bu para çok fazla

  9. Abdurrahman Güler
    Abdurrahman Güler
    18 saat əvvəl

    bizim gibi garibanlar pubg bile kunllanamıyor :(

  10. Emrah Mat
    Emrah Mat
    18 saat əvvəl

    Doğan abi suv olarak land cruiser çekmedin gitti abi ya

  11. EMRE ÇİÇEK
    EMRE ÇİÇEK
    18 saat əvvəl

    ümit abiye kullandırın ya acıdım ke di arabami verecem kullansın

  12. Profesör
    Profesör
    18 saat əvvəl

    Naber müdür

  13. Bay hiç kimse
    Bay hiç kimse
    18 saat əvvəl

    Kıymetini bilin şu an bu arabanın 2020 modeli 480.000 TL

  14. Muharrem Güldal
    Muharrem Güldal
    18 saat əvvəl

    Abi dizaynwib de arabaları çok güzel yapıyor onuda çekin ya adı Erbakan Malkoçoğlu abi arabaları dehşet yapıyor oraya da uğrayın çok güzel Bir video olur valla beğeni izleme çok gelir

  15. Keyhüsrev Miralay oğlu
    Keyhüsrev Miralay oğlu
    18 saat əvvəl

    2:20 Doğan kabakğın samimiyetini buradan anlaya biliyoruz.

  16. scholes
    scholes
    18 saat əvvəl

    Bu liberty Walk i takip ediyorum müthiş işler yapıyorlar japonya heralde marka bı kactane markası var müthiş arabalar yapiyolar

  17. Enes Akarsu
    Enes Akarsu
    18 saat əvvəl

    Eee bu Kocaelisporlu 😂

  18. Enes kondakçı
    Enes kondakçı
    18 saat əvvəl

    Bence ışık ambiyans da ekleselermiş harika olurdu Mercedes in ışık olayı şeritler vs

  19. Mesut Cebeci
    Mesut Cebeci
    18 saat əvvəl

    Avrupalı arkadaslara hayırlı olsun. Tc vatandaslarına iyi seyirler dilerim .....

  20. ahmet gülenler
    ahmet gülenler
    18 saat əvvəl

    3 silindirli motoru olan bir arabaya, hem de Opel' e 360.000 TL vermek mi ? Çok şakacısın Opel :D

  21. RZKA GAME
    RZKA GAME
    18 saat əvvəl

    ümit bidahakine bez getir yanına sen süreceksen arabayı doğana lazım adamı bi bırakda sürdün doğan niye müdahale ediyorsun

  22. Ali Kaptan
    Ali Kaptan
    18 saat əvvəl

    en çok kenan abiye yakışıyordur

  23. Arif AKTAŞ
    Arif AKTAŞ
    18 saat əvvəl

    Doğan abi dikkat et kendine, benekli ayhan abim de sana rakip olarak geliyoo 😂

  24. furkan 10
    furkan 10
    18 saat əvvəl

    Maşallah 🧿

  25. Malone Karl
    Malone Karl
    18 saat əvvəl

    6 Milyon TL olmasin sakin:)

  26. Saygın Zorer
    Saygın Zorer
    18 saat əvvəl

    Opel reklam yapsa bu kadar net olmazdı :)

  27. Burak YLMZ
    Burak YLMZ
    18 saat əvvəl

    Reklam kokan bir video

  28. Mehmet umut Perktaş
    Mehmet umut Perktaş
    18 saat əvvəl

    Doğan abicim seninle konuşmak istiyorum doğum günüm için bir video çeker misin lütfen ilerde çocuğuma hatıra anı lütfen abicim🙏❤️

  29. hasipcan günal
    hasipcan günal
    18 saat əvvəl

    peki bu arabanın hiç mi kusuru yok? usbnin iyi yanı arkada2 tane olması dedikten sonra kablosuz şarj yok demenizi, gaza basınca araç gitmedi onu es geçtiniz en azından bunu belirtmenizi beklerdim.bu tanıtım değil reklam olmuş. severek izliyoruz.bu eleşiriyi sevdiğim için yapıyorum

  30. Shageldi Nurberdiyev
    Shageldi Nurberdiyev
    18 saat əvvəl

    Dogan abi gt 63i ne zaman cekejeksin

  31. Nimerko
    Nimerko
    18 saat əvvəl

    Yerli? Hangi parçası yerli? Motoru bile italyan olan araç nasıl olabiliyor da yerli olabiliyor? Ama yerli anladım abi =))

  32. Hasan Eren
    Hasan Eren
    18 saat əvvəl

    *Ülkemize gelen dandik ve yurt dışında ki ülkelere giden kaliteli araçların farkını anlatmak isteyen koca yürekli reis* 😅

  33. MetinAli 37
    MetinAli 37
    18 saat əvvəl

    Abi kesinlikle 2021 TUCSON videosu bekliyoruz

  34. İbrahim halil Aşkar
    İbrahim halil Aşkar
    18 saat əvvəl

    lumbal omurga bölgesindeki 5 diskten oluşan kısım

  35. No YouTube
    No YouTube
    18 saat əvvəl

    Kanalının en sevdiğim videolarından biri nesem yerine gelsin diye açıp açıp izliyorum :))

  36. Melih Kaya
    Melih Kaya
    18 saat əvvəl

    Fiyatının 600 bin tl olması dışında bi sorun yok 😂😂😂 Tc simülasyonunda sıradan bir gün..

  37. Mega Machines & Accidents
    Mega Machines & Accidents
    18 saat əvvəl

    Eğlenceli anlatım arabadan güzel abi, keyifle izledik bende bakayım kazası varmı 🤗😂

  38. Himmet Diker
    Himmet Diker
    18 saat əvvəl

    Ben tasarımı beğennedim opel psa grubuna geçtikten sonra çok kötü araçlar yapmaya başladığını düşünüyorum

  39. BEKİR ANIT
    BEKİR ANIT
    18 saat əvvəl

    çok güzel cadıllac escalade

  40. DON corleone
    DON corleone
    19 saat əvvəl

    Ferrari yi 300 milyar bincek adamdik şimdi 500 milyara Opel sunuyorlar bize

  41. Cavid Mustafayev
    Cavid Mustafayev
    19 saat əvvəl

    Adil kanusmamissin benzin kapagina kadar inaniyordum o kapakaga kotu durmuyor demiycekdin... Abi bok gibi duruyo kusura bakma sanirim sponsor olmuslar amma reklam izlemek isteseydim tv ye bakardim hadi eyv...

  42. Cinnamon X
    Cinnamon X
    19 saat əvvəl

    Ya sen nasıl bir kralsın ya Keşke şu fiyatlar düşse ya :/

  43. Ramazan Koç
    Ramazan Koç
    19 saat əvvəl

    Abi Fiat Doblo son model getirsene

  44. Serhat Hamza
    Serhat Hamza
    19 saat əvvəl

    Mokko yemisiz ko Opel Almanya Ken iyi di bu ciddi söylüyorum bok gibi olmuş 🙃

  45. orrah jovik
    orrah jovik
    19 saat əvvəl

    bagaj kapağı VAKUMLU değil mi de, açarken de kapatırken de zorladın ..?

  46. Equal Look
    Equal Look
    19 saat əvvəl

    Kayıp olan araba Kıbrıs'ta 😉

  47. huseyin gungor
    huseyin gungor
    19 saat əvvəl

    Hala aynı direksiyon 😒

  48. batuhan boz
    batuhan boz
    19 saat əvvəl

    İki adam , bir koca dev 😎

  49. Abdulvahap Fidan
    Abdulvahap Fidan
    19 saat əvvəl

    EQC,F8,m4,gt63s

  50. Emre Ökeli
    Emre Ökeli
    19 saat əvvəl

    Abi şu abone ol'u fazla abartmıyor musun? Benim çıkasım geliyor öyle yapınca. Bi tek ben mi böyle düşünüyorum ?

  51. Emrah Elmasoğlu
    Emrah Elmasoğlu
    19 saat əvvəl

    Vay be doğan kabak daha 20 binlerden otoparktan ayrıldıktan sonra ne kadar büyüdün maşallah 2 m ye az kaldı

  52. M MK
    M MK
    19 saat əvvəl

    Opel, ford bunun gibi benzeri otomobil üreticileri ufak detaylar yüzünden çok müşteri kaybediyor… Anten nedir ya ??

  53. Enes_krdmr_
    Enes_krdmr_
    19 saat əvvəl

    Abi bidahakine mercedes maybach 600 ü incelermisin

  54. Furkan Ozbey
    Furkan Ozbey
    19 saat əvvəl

    t-roc grptan ayrıldı

  55. erhan kulaksız
    erhan kulaksız
    19 saat əvvəl

    hiç bir kanalda alt bantta klip diye bir ✂️ ikonu çıkmıyor bir tek senin videolarda çıkıyor hocam, haberin var mı bilmiyorum. yoksa bilgin olsun

  56. selim bayburt
    selim bayburt
    19 saat əvvəl

    Hani dolarla işimiz yoktu araç daha piyasa ya girmeden bir milyon tl ye yaklaştı Yabancıların ülkemizde keyifle tatil yapıp bizi eve tıkan zihniyet Arabayı da yabancıların keyifle bindiği bizimde arkasından baktığımız bir sahneye mahkum edecek. Hadi hayırlı olsun.

  57. LİGHT SELAMİ
    LİGHT SELAMİ
    19 saat əvvəl

    Arkadaşlar sea ya noldu?

  58. ali ocakçı
    ali ocakçı
    20 saat əvvəl

    Abi şöyle bir fikrim var madem araçlar artık 2şer 2şer geliyor firmalar araçların tüm paketlerin versiyonların yollasa yada en boşu ile en dolusu olsa en azından

  59. Emir
    Emir
    20 saat əvvəl

    14.40 acaba ayrıldılarmı la

  60. kral Arthur
    kral Arthur
    20 saat əvvəl

    O para verilmez kesinlikle

  61. Emin Aktaş
    Emin Aktaş
    20 saat əvvəl

    Derse çalışılmış 🤓🤓

  62. Cihat KAYA
    Cihat KAYA
    20 saat əvvəl

    Tek takılıyosun abi yani bi konum atsaydın gelip eşlik ederdik

  63. Cüneyt Erdal
    Cüneyt Erdal
    20 saat əvvəl

    Amiiiiiin 🙏😄 (Zaten abone olanların bir ekstrası olsun ama ustam)

  64. Çağrı Budak
    Çağrı Budak
    20 saat əvvəl

    Arkadaşlar Yalan Söylüyorlar Türkiyede Tek Değil! Ben Kullandım O Arabayı ;) (Oyunda)

  65. Arabacı Çaylaklar
    Arabacı Çaylaklar
    20 saat əvvəl

    Doğan abi gözlüklerin çok güzelmiş bana versene 😎😉

  66. Ata
    Ata
    20 saat əvvəl

    Abi sanki kendin değilmişsin gibi görüyorum eski videolar daha samimiydi sanki.Sorumluluk falan bırak abi nasıl hissediyorsan öyle konuş.Ümit abiyle eski videoları izliyorum valla komedi dizisinden daha keyifli

  67. recep akkaya
    recep akkaya
    20 saat əvvəl

    Biraz peugeot havası var

  68. RZKA GAME
    RZKA GAME
    20 saat əvvəl

    kız gözümüze gözümüze sokmasaydı iyidi araba neydi acaba :)

  69. Talha Asker
    Talha Asker
    20 saat əvvəl

    Doğan kabağı o kadar uzun zamandır tek görmedim her an baska bi ses bekledim

  70. ahmet çetin durak
    ahmet çetin durak
    20 saat əvvəl

    Abi yeni Mercedes amg gt' yi çekermisin

  71. Hakan Karaca
    Hakan Karaca
    20 saat əvvəl

    dogan abi baya bilgin var cevren de tüp ile arac markalarına göre bi bilgilendirecek bi video yapabilirmisin rica etsem talep de varsa başarıların dewamını dilerim abi 👏👏👏👏

  72. Kağan Tunç
    Kağan Tunç
    20 saat əvvəl

    Çok temiz bir video olmuş pürüzsüz

  73. Tunahan Arslan
    Tunahan Arslan
    20 saat əvvəl

    Citroën C4'teki vitesi alıp birebir Mokka'da kullanmışlar PSA grubunun yeni modellerinde daha çok göreceğiz gibi geliyor bu vitesi.

  74. Ferbay 1223
    Ferbay 1223
    20 saat əvvəl

    Gözlüğün olam way arkadaş

  75. Deniz Karabulut
    Deniz Karabulut
    20 saat əvvəl

    Uyarı sesleri sanki Ford Modellerine çok benziyor...

  76. ayrılık vakti
    ayrılık vakti
    20 saat əvvəl

    araç süper

  77. Muhammet Altekin
    Muhammet Altekin
    20 saat əvvəl

    doğan abi exxeni durdurdum video atmıyosun sanırsam 2 aydır gelmedi video

  78. Hadi bakim Jfjfj
    Hadi bakim Jfjfj
    20 saat əvvəl

    Abi 2021 Lamborghini urus yaparmısın