Rolls-Royce Sahibine Sürpriz Araba! | Renault Toros

37 000 Baxış 973K

Arkadaşlar merhaba, uzun zamandır beklediğiniz bir isim ve çok eğlenceli bir video ile karşınızdayız. Hilal Aysal geldi! Daha önce sürpriz yapıp Tofaş kullandırmıştık bu sefer sıra Toros'ta. Biz çekerken çok eğlendik umarım izlerken sizde eğlenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyoruz, iyi seyirler!

Son dakika haberlerinin yanı sıra farklı kategorilerden en önemli/yeni gelişmeleri takip edebileceğiniz Bundle uygulamasını indirmeyi unutmayın!
Link: bundle.page.link/DoganKabak

Kamera : Can Kaleli
Kurgu - Montaj : Uğurcan Şahin

Şərh

  1. Noluyo Ya ¿
    Noluyo Ya ¿
    4 ay əvvəl

    Bizim bununla bir kazamız var alnımda hala dikiş izi var . 50 km hızla yapılan kazadan , araçtaki 4 kişi toplamda 5 ameliyat olduk :D

    1. Batuhan Zamir
      Batuhan Zamir
      22 saat əvvəl

      geçniş olsub

    2. eşref eroğlu
      eşref eroğlu
      3 gün əvvəl

      Biz 7 kişi Ankara Beypazarı nda düğüne giderken 2 takla attık bir kişinin kolu kırıldı sadece

    3. Komkistan
      Komkistan
      9 gün əvvəl

      @rhakious r-rhakious??

    4. Caner Türk
      Caner Türk
      Ay əvvəl

      Magirus dolmuş surdur hilal ablaya

    5. Wiwi Edits
      Wiwi Edits
      Ay əvvəl

      Babamda torosla trene çarpmıştı ama ölmedi

  2. Mustafa Soybekar
    Mustafa Soybekar
    58 dəqiqə əvvəl

    fiyat nedir

  3. Orhan Orhan
    Orhan Orhan
    Gün əvvəl

    Abi ben de 23 nisan da doğdum. Ne mutlu bizi

  4. Osman Koçoğlu
    Osman Koçoğlu
    Gün əvvəl

    Toros değil Renault 12

  5. Emojy gg
    Emojy gg
    5 gün əvvəl

    Abi bidahaki videon Ford Focus 1 olsun 😄

  6. kadir ay
    kadir ay
    6 gün əvvəl

    Ulan bu toros ile 50 60 km hiz ile giderken kaza yaptık 15 20 mt araba kaydı en son fındık ağacına carptık durduk( asagisi dere) Allahtan kimseye bişe olmadı. Araba içij aynısını söyleyemicem :)

  7. SAKIN KANALIMA GİRME !
    SAKIN KANALIMA GİRME !
    6 gün əvvəl

    25:15 kendi pamuğumu kendim tıkarım misali :D

  8. Ahmet Özdemir
    Ahmet Özdemir
    7 gün əvvəl

    Abi kartal çeksene

  9. ramazan can durak
    ramazan can durak
    7 gün əvvəl

    11:19 flaş çöp

  10. ramazan can durak
    ramazan can durak
    7 gün əvvəl

    11:17 broadway a laf söyletmem söyleleni de döverim tm mi ama hilal laf söylesin bişey demem ama degerleri bi desin varya onları dayak manyu yaparım

  11. ramazan can durak
    ramazan can durak
    7 gün əvvəl

    8:48 8:54 hilal in buga giriş anı hilal bugu

  12. ramazan can durak
    ramazan can durak
    7 gün əvvəl

    2:42 hilal torosssssss dedi hortladım ben gaçıyım hilalnden saka

  13. Kutay Yakut
    Kutay Yakut
    8 gün əvvəl

    Dedemle 85 yaşındayken bindim en son ilk sürdüğüm arabaydı :)

  14. Mehmet Avcı
    Mehmet Avcı
    8 gün əvvəl

    Abi jikleyi bilmemesinin sebebi yaştan değil ona bakarsan ben 18 yaşındayım ben biliyom bilmemizin sebebi açlık açlık fukaralık dkdkfkfkfk

  15. ER SOUND
    ER SOUND
    8 gün əvvəl

    Bir Sinan Koç sözü der ki “STATİONLARI SEVİN” 👋

  16. Ahmett Elbi
    Ahmett Elbi
    8 gün əvvəl

    dk 23:25 bagaj açık kalmış.

  17. Adil Bilgiç
    Adil Bilgiç
    9 gün əvvəl

    Toros hayvan mi ? :))))

  18. volkan yılmaz
    volkan yılmaz
    9 gün əvvəl

    Hey gıdı hey aynı renkten vardı bizde zamanında

  19. Çaki Tiger
    Çaki Tiger
    9 gün əvvəl

    Bulabilirsen ( anadol stc ) çok iyi olır

  20. Mahmut Demirtaş
    Mahmut Demirtaş
    11 gün əvvəl

    Klasiklerden tabi ki Uno yu çekmelisin 😄😄😄

  21. Talha K
    Talha K
    12 gün əvvəl

    Doğan abi Renault 11 flash ı çekebilir misin.

  22. Emirhan Karakoç
    Emirhan Karakoç
    13 gün əvvəl

    Yusuf abi nasıl bi sevdalıysa arabayı gitmiş Allahın unuttuğu Kütahya dan almış gelmiş

  23. it's tugi
    it's tugi
    13 gün əvvəl

    Abi jigle dedigin joker degilmi

  24. it's tugi
    it's tugi
    13 gün əvvəl

    Aynen derneģiz ahahahahahah

  25. Safi Rüzgar
    Safi Rüzgar
    13 gün əvvəl

    Toros değil :) sazanlık olmayacaksa eğer.

  26. Zengin Sosyalist
    Zengin Sosyalist
    14 gün əvvəl

    10:36 şurası çok iyi ya yeşilçam filmlerindeki gibi kesit olmuş ortada da toros 🤣

  27. RAMAZAN UYSAL
    RAMAZAN UYSAL
    15 gün əvvəl

    Toros demeyin şuna birde araba gurusuyuz dersiniz. reno 12 o araç.

  28. Mert KorkmaZ
    Mert KorkmaZ
    15 gün əvvəl

    Toros değil o reno abi sana yakışmadı bu

  29. Mustafa Özkanlı
    Mustafa Özkanlı
    15 gün əvvəl

    22:43 bu sıfır toros sw sağ aynası yok türkçede : eskiden polis araçları toros olurdu yani polislerin lakabı aynasız olarak geçer :))

  30. Cafer Fidan
    Cafer Fidan
    16 gün əvvəl

    Dızzocu kullanamadı

  31. Abidin Çimenden
    Abidin Çimenden
    16 gün əvvəl

    Doğan abi KENAN SOFUOĞLU’na güzel bi ‘ 52 MOBYLETTE’ yakışır sen çözersin bu işi 😂👑

  32. Kadir Eryigit
    Kadir Eryigit
    16 gün əvvəl

    Doğan abi sana saygından hitabından dolayı cok tessekur ederim gercekten bu devirde karşimizda kufretmeden biryerlere gelenler cok az aile terbiyeniz her yerden belli oluyor 👏

  33. YUSUF ÇELİKOĞLU
    YUSUF ÇELİKOĞLU
    19 gün əvvəl

    Hilalin gülüşü bağımlılık yapıyoooğh

  34. Mert Can Kaya
    Mert Can Kaya
    19 gün əvvəl

    ABİ KARTAL ÇEK Bİ DE

  35. Enes BÖLÜKBAŞI
    Enes BÖLÜKBAŞI
    19 gün əvvəl

    Reklamsız video izlemek için premium olduk yine kurtaramadık reklamdan

  36. isa altun
    isa altun
    20 gün əvvəl

    EROL GAZ REKLAMI GELİ AKLIMA :)

  37. Nasuhi Can ÖZAYDIN (나수히 잔 외즈아이든)
    Nasuhi Can ÖZAYDIN (나수히 잔 외즈아이든)
    21 gün əvvəl

    43 Kütahya 44 Malatya 45 Manisa

  38. leaN 1
    leaN 1
    21 gün əvvəl

    43 kütahya abi

  39. Bast
    Bast
    21 gün əvvəl

    Yakinda rolls royce distributorlugunu geri alır boyle giderse 🤣

  40. MUSTAFA BURAK ÖZTÜRK
    MUSTAFA BURAK ÖZTÜRK
    24 gün əvvəl

    Telsiz yakışmış haa abii😂😂😂

  41. Kaan Emirhan Güzel
    Kaan Emirhan Güzel
    24 gün əvvəl

    Yanlış anlaşılmasın normalde kilolu insan antipatim var istemsiz ama Hilal hanım çok tatlı sempatik cana yakın bir insan

  42. Tunç Bilir
    Tunç Bilir
    25 gün əvvəl

    torosun beyazı makbuldur

  43. You Tube
    You Tube
    25 gün əvvəl

    Abicim Lale Gibi Olmuşsun 😂

  44. kutiVTR
    kutiVTR
    26 gün əvvəl

    14:25 de ki Alfa 156 nin rengi de hoşmuş...

  45. Hfs Süzen
    Hfs Süzen
    28 gün əvvəl

    Doğan kabak temas bağımlısı xjxjskksksa

  46. Ahmet Hakan Bolat
    Ahmet Hakan Bolat
    28 gün əvvəl

    Doğan kabak kızı tutarken en başta danayi kolunun altına almış gibi hissettiriyor mu?

  47. Ahmet Candan
    Ahmet Candan
    Ay əvvəl

    Doğan abi diğer sefere BMW E60 Kulandır

  48. Atilla Akman
    Atilla Akman
    Ay əvvəl

    bu kızı her gördüğümde daha da kilo alıyor yahu

  49. Mehmet Sariaslan
    Mehmet Sariaslan
    Ay əvvəl

    Yalnız o toros değil😒

  50. Ahmet ÜNAL
    Ahmet ÜNAL
    Ay əvvəl

    Kütahya o kadar mı bilinmiyor ya

  51. MUHMMET ERGÜN
    MUHMMET ERGÜN
    Ay əvvəl

    opel vectra 2.0 gt kullandır abi

  52. Nazife Musaoglu
    Nazife Musaoglu
    Ay əvvəl

    43 Kütahya

  53. Şaban Dinç
    Şaban Dinç
    Ay əvvəl

    Ya aga ters adam Okan abiylede video geisin yahu,bekliyoruz :)

  54. Hasan Hüseyin Çelik
    Hasan Hüseyin Çelik
    Ay əvvəl

    Abi efsane kasa Toyota çek

  55. semih topçu
    semih topçu
    Ay əvvəl

    Hilal'in olduğu videolar eğlenceli oluyor :)

  56. Fatih
    Fatih
    Ay əvvəl

    43 Kütahya

  57. Seat Leon
    Seat Leon
    Ay əvvəl

    mirafiori bekliyoruz

  58. ismail hakkı şen
    ismail hakkı şen
    Ay əvvəl

    43 - KÜTAHYA 💙

  59. Can Unal
    Can Unal
    Ay əvvəl

    çocukluğum o bagajda geçti 1976 model beyaz:)

  60. Emre Duran
    Emre Duran
    Ay əvvəl

    Arabacıyız kuruyemişçi değiliz 😆😆

  61. Oğuz ERKAN
    Oğuz ERKAN
    Ay əvvəl

    22:06 Aklıma birden motoru bağırtma videosu geldi :D

  62. Yusuf kemal Durmaz
    Yusuf kemal Durmaz
    Ay əvvəl

    Bizim hiç reno 12 miz olmadi doğan abi... :) hilal de fena hani tuttu mu koparıp atıyor... :) seviliyorsunuz...

  63. Yusuf Bulut
    Yusuf Bulut
    Ay əvvəl

    Bende oyak renault üretimi değil direk fransadan rahmetli dedemin getirdiği 1980 model sarı renkli bir sw var. Motoruna henüz anahtar dokundurulmadı hiçbir kazası yok. Şimdi ufaktan onu restore etmeye başladım :) bazı parçalarını bulmakta sorun yaşıyorum ama bakalım yavaş yavaş toplayacağım.

  64. izzet karagenç
    izzet karagenç
    Ay əvvəl

    gösterge değiştiyse nası araba 40.000 de olsun

  65. Mehmet Çelik
    Mehmet Çelik
    Ay əvvəl

    bu toros değil ki normal reno

  66. B'erkay
    B'erkay
    Ay əvvəl

    Abi Toros'u çekmek istersen Manisa'ya buyur gel hem işlevini gör beraber kiraz satmaya(Mayıs-Haziran kiraz sezonu) gidelim hem arabayı tanıtalım dağ keçisinin performansını görürsün :) seviliyosun

  67. Mustafa Küçük
    Mustafa Küçük
    Ay əvvəl

    kartal çek

  68. Ahmet Çimen
    Ahmet Çimen
    Ay əvvəl

    Bu araba toros değil!!! TSW12

  69. İsmail Kılınc
    İsmail Kılınc
    Ay əvvəl

    Devrim ?

  70. OGÜN KURNAZ
    OGÜN KURNAZ
    Ay əvvəl

    Yemin toros çoğu otomobil den daha dayanıklı heryere çıkar boşuna demiyorlar dağ çekicisi

  71. Caner Türk
    Caner Türk
    Ay əvvəl

    Magirus dolmuş surdur hilal ablaya

  72. i am an Angerfist's child
    i am an Angerfist's child
    Ay əvvəl

    Doğan Kabak mercedes clk gtr bekliyorum

  73. Aydin Bulut
    Aydin Bulut
    Ay əvvəl

    Doğan videosun dan sonra İzlediğim en eğlenceli otomobil inceleme videosu kesin ve net 🙂 👍 Devamını bekliyoruz bu tür şeylerin 👏

  74. 06bighunter
    06bighunter
    Ay əvvəl

    Hilal Aysal'a toros kullandıran dünya bize neler yapar

  75. Wiwi Edits
    Wiwi Edits
    Ay əvvəl

    43 Kütahya bizde Toros ve Şahin çok var Kütahya’da oturuyorum

  76. guner koroglu
    guner koroglu
    Ay əvvəl

    Şimdi şöyle bizde de 79 var motor gücü aynı 0-100 denemedim ama araba 1090 kilo bizim ki ruhsatta öyle yazıyo ve bide modeli videodakiyle aynı ama bizim gösterge orj.ama bununkiyle aynı bide aynaları böyle deil orj mu bilmiyom arasında bizimkiyle baya fark var bizimkinin direksiyonu hafif vites geçişleri çok yumuşak ve gücü de baya iyi yanı 150 gördüğümüz var deisensiz biliyorum yanlış deilse Anadolu tankı renkler fln aynı maşaAllah

  77. muharrem başpınar
    muharrem başpınar
    Ay əvvəl

    abi hilal ablaya anadol kulandır .

  78. Hasan Hüseyin Çalık
    Hasan Hüseyin Çalık
    Ay əvvəl

    Plaka nın 43 olması ayrıca mükemmel

  79. Hakan 30
    Hakan 30
    Ay əvvəl

    Hilal ablanın Kullandığı makyaj malzemeleri o araçtan pahalıdır. :D

  80. Enes Sarıkaya
    Enes Sarıkaya
    Ay əvvəl

    Abi 94 ilk sahibindenToros var ama araçta paslar mevcut

  81. Simay Kerem
    Simay Kerem
    Ay əvvəl

    Bagaj kaput karton u yok gibi sanki

  82. Said Hamamci
    Said Hamamci
    Ay əvvəl

    Abi bir insanın Rolls Royceu var diye bu kadar eziklenmez 😂😂

  83. İbrahim Savan
    İbrahim Savan
    Ay əvvəl

    jikle karbratöre soğuk hava girişini azaltıyor. Araç daha az hava alarak çalışıyor ve bu sayede ısınıyor. Otomatik gaz vermiyor yani.

  84. İbrahim Dönmez
    İbrahim Dönmez
    Ay əvvəl

    1972/77 opel record d cek doğan

  85. Serhat aygün
    Serhat aygün
    Ay əvvəl

    Bizde bunun 76 model kırmızısı var bozuk hala duruyor

  86. Hasan Harımcı
    Hasan Harımcı
    Ay əvvəl

    Broadway abi çeksen iyi olur 👍

  87. Muammer Duman
    Muammer Duman
    Ay əvvəl

    Fiat bis alırız reis 😁

  88. Alparslan GökTürk Keskin
    Alparslan GökTürk Keskin
    Ay əvvəl

    Peki arabanın sağa yatık olması ( hilal abladan dolayı )

  89. Mustafa Bakırcı
    Mustafa Bakırcı
    Ay əvvəl

    👍🏼👍🏼👍🏼

  90. Frht.
    Frht.
    Ay əvvəl

    Doğum günün kutlu olsun gönlü güzel abim.

  91. Furkan Işık
    Furkan Işık
    Ay əvvəl

    Hilal Aysal videoya makyajsız başlayıp,makyajlı devam etmiş

  92. Hüseyin Elam
    Hüseyin Elam
    Ay əvvəl

    Abi videoda söylemişsin dogum gününmüş 23 Nisan dogum günün kutlu olsun 😊

  93. Hüseyin Gürel
    Hüseyin Gürel
    Ay əvvəl

    Doğum günün kutlu olsun reis

  94. Berkay Kutlubay
    Berkay Kutlubay
    Ay əvvəl

    Abi Lada Niva tanıtsana alıcazda hemde çok güzeldir bence

  95. Sezer Özkurt
    Sezer Özkurt
    Ay əvvəl

    23 Nisan’da izleyenler burdamı 😀 Doğum günün kutlu olsun abi. DOĞAN KABAK

  96. Anti terör Tim
    Anti terör Tim
    Ay əvvəl

    Doğan abi doğum günün kutlu olsun 🥳

    1. Doğan Kabak
      Doğan Kabak
      Ay əvvəl

      Sağol abim

  97. Anti terör Tim
    Anti terör Tim
    Ay əvvəl

    Bu kadını seviyorum be mütevazı kadın konuşmasıda çok güzel

  98. Furkan Odabaşı
    Furkan Odabaşı
    Ay əvvəl

    Abi yusuf abile video çek

  99. Orhan Veli Yalçın
    Orhan Veli Yalçın
    Ay əvvəl

    Doğan Bey aynı boyda olmanız sürüş pozisyonunuzu aynı yapmaz, doğal minder farkı olabilir. Gerçi Hilal hanım kalın etliyim demişti fakat siz kaçırdınız galiba 21:10

  100. Ali Evren
    Ali Evren
    Ay əvvəl

    @harunözcanın torosunla bi video Çek 10 numara arabası var